رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری: بیمارستان باب‌الحوائج شهریورماه افتتاح می‌شود؛ بیمارستان باید در این ۲۰ سال ساخته می‌شد/ بیماران سوختگی مظلوم‌اند
آخرین اخبار:
کد ویدیو

رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری: بیمارستان باب‌الحوائج شهریورماه افتتاح می‌شود؛ بیمارستان باید در این ۲۰ سال ساخته می‌شد/ بیماران سوختگی مظلوم‌اند

مصطفی ده‌مرده‌ای در جمع خبرنگاران:در اینکه هزینه‌های بیماران سوختگی بیشتر از هر بیماری دیگری است هیچ شکی نیست. هزینه‌ها به‌دلیل گرانی و تورم بسیار بالا رفته است و دپوی پانسمان‌های نوین ما کم‌کم در حال کاهش است.بیمارستان جدید سوختگی یک ضرورت است که باید در این ۲۰ سال ساخته می‌شد. اگر اهتمام خوبی در این زمینه وجود داشت، تا حالا تمام شده و خدماتش در حال انجام بود، ولی متأسفانه به هر دلیلی انجام نشد.بالای ۹۰ درصد بیمارستان ساخته شده و طبقاتی که مربوط به سوختگی هستند آماده است و فقط تجهیز آن باقی مانده است. حدس می‌زنم این بیمارستان حوالی شهریور ساخته شود.واقعا بیماران سوختگی مظلوم‌اند. هر جای دیگری از دنیا اگر این مشکلات پیش می‌آمد، حتما انجمن‌هایی اعتراض می‌کردند.در کشور ما با وجود تمام خدماتی که به بیماران سوختگی ارائه می‌شود، متأسفانه حتی یک تخت استاندارد سوختگی در کشور نداریم.
کد خبر:۱۴۱۸۶۳۲

 

پربازدیدترین آخرین اخبار