رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری: کمبود پزشک نداریم اما متقاضی هم نداریم/ باید حمایت کنیم و امتیازاتی بدهیم تا بیشتر مشتاق شوند
مصطفی دهمردهای در پاسخ به SNNTV:پزشکی که بخواهد بیاید در بخش سوختگی کار کند خیلی کم است ولی راهکار دارد؛ ما میتوانیم یک امتیازاتی بدهیم یا دورههایی را برگزار کنیم.ما الان دورههای سه ماهه تا یک ساله برای پزشکانی که بخواهند در حوزه سوختگی کار کنند داریم؛ با آغوش باز پذیرای آنها هستیم و الان هم دارند دوره میبینند؛ حتی از کشورهای خارجی در این بیمارستان آموزش دادیم و برای کشورهای همسایه پزشک سوختگی تربیت کردیم.ما این امکانات را داریم و خیلی کمبود در این حوزه نداریم ولی اگر حمایت شوند قطعاً بیشتر مشتاق می شوند.باید سوختگی با این همه تعدادی که در کشور هست ویژه دیده شود نه به لحاظ مالی فقط به لحاظ معنوی به لحاظ ارتقای شغلی به لحاظ رتبه های دانشگاهی باید به آنها کمک کرد.