کد خبر:۱۴۱۹۳۶۲
مهدی طارمی: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بینالمللی بیشتری داشتیم، میتوانستیم ببریم + فیلم
مهدی طارمی در مصاحبه بعد از بازی خاطرنشان کرد: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت و گلی که زدیم، تمرینشده بود اما با بدشانسی آفساید شد؛ تمام تلاشمان را میکنیم به هدفمان برسیم.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ مهدی طارمی در مصاحبه بعد از بازی خاطرنشان کرد: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت و گلی که زدیم، تمرینشده بود اما با بدشانسی آفساید شد؛ تمام تلاشمان را میکنیم به هدفمان برسیم.
لینک کپی شد
گزارش خطا