ملی پوشان والیبال برای ادامه لیگ ملتهای والیبال راهی فرانسه شدند
اردوی آمادهسازی تیم ملی والیبال ایران در بلگراد به پایان رسید و ملیپوشان صبح امروز برای حضور در هفته دوم لیگ ملتهای ۲۰۲۶ راهی شهر اورلئان فرانسه شدند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران پس از برگزاری اردوی آمادهسازی در بلگراد صربستان، صبح امروز (دوشنبه اول تیرماه) این شهر را به مقصد اورلئان فرانسه ترک کرد تا در هفته دوم رقابتهای لیگ ملتهای والیبال شرکت کند.
شاگردان روبرتو پیاتزا در هفته دوم این رقابتها با تیمهای فرانسه، آمریکا، ژاپن و کوبا روبهرو خواهند شد.
هفته دوم لیگ ملتهای والیبال از چهارشنبه سوم تیرماه به میزبانی شهر اورلئان فرانسه آغاز میشود.
انتهای پیام/
لینک کپی شد
گزارش خطا