سرمربی بلژیک: در خط حمله کارایی نداشتیم/ باید سه گل به ایران میزدیم
رودی گارسیا، سرمربی بلژیک در نشست خبری پس از بازی برابر تیم ملی کشورمان:قبلاً هم مسابقاتی مانند بازی با ایران داشتهایم و معمولاً حداقل سه گل زدهایم. این بخشی از شروع سخت ما در جام جهانی است.