سرمربی بلژیک: شاگردانم را سرزنش نمیکنم؛ فقط در ضربات آخر بیدقت بودیم
رودی گارسیا، سرمربی بلژیک در نشست خبری پس از بازی برابر تیم ملی کشورمان:ما در گل کردن موقعیتها ناموفق بودیم،انتظار چنین بازی را داشتم؛ بیش از ۷۰ درصد مالکیت توپ، سانترهای متعدد و شوتهای زیادچیز زیادی برای سرزنش شاگردانم ندارم، جز اینکه به اندازه کافی از موقعیتها استفاده نکردیم.