روستایی: دریافت وجه هنگام ثبت نام، تحت هر شرایطی ممنوع است
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش در نشست خبری:دریافت وجه در ازای تحویل کارنامه بسیار کار ناپسندیده تری است.مدیران بعضی از مدارس به دلیل مشکلات اقتصادی مدارس، اصرار به این کار دارند.قطعا در صورت گزارش و مشاهده با متخلفین برخورد میشود.تا الان ۸۰ مورد شکایت در این خصوص ثبت شده است.