تیم ملی والیبال برای هفته دوم لیگ ملتها در اورلئان مستقر شد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی والیبال ایران که اردوی آمادهسازی خود را از ۲۷ تا ۳۱ خردادماه در بلگراد صربستان پشت سر گذاشته بود، صبح دوشنبه اول تیرماه این شهر را به مقصد فرانسه ترک کرد و عصر همان روز در اورلئان، محل برگزاری دیدارهای هفته دوم لیگ ملتها، مستقر شد.
در جریان انتقال تیم از بلگراد به فرانسه، به دلیل قصور شرکت هواپیمایی صربستانی، «مبین نصری» و هفت تن دیگر از همراهان تیم از پرواز جا ماندند. با پیگیریهای عباس نظریان، سرپرست تیم ملی، مشکل به وجود آمده برطرف شد و نصری پس از رسیدن به فرودگاه پاریس، توسط سرپرست تیم همراهی و به هتل «مرکور» (محل اسکان کاروان ایران در اورلئان) ملحق شد.
شاگردان کادر فنی که با کسب یک پیروزی مقابل آرژانتین و سه شکست در هفته نخست، با ۴ امتیاز گام به این مرحله میگذارند، در اورلئان تقابلهای دشواری را پیش رو دارند. برنامه دیدارهای ایران در این هفته به شرح زیر است:
۳ تیر: ایران - فرانسه
۴ تیر: ایران - آمریکا
۵ تیر: ایران - ژاپن
۷ تیر: ایران - کوبا
تیم ملی والیبال ایران با ۱۶ بازیکن راهی این مسابقات شده است:
مرتضی شریفی (کاپیتان)، عرشیا بهنژاد، علی رمضانی، علی حاجیپور، پویا آریاخواه، محسن دلاوری، پوریا حسینخانزاده، مبین نصری، علی حقپرست، سید متین حسینی، محمد ولیزاده، یوسف کاظمی، سید عیسی ناصری، شایان محرابی، محمدرضا حضرتپور و حسین حاجیکلاته.
کادر فنی:
هدایت این تیم بر عهده روبرتو پیاتزا (سرمربی) است و توماس توتولو، رحمان محمدیراد و علی فتاحی به عنوان مربیان او را یاری میکنند. همچنین جیانی روسی (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، مهدی ابارشی (پزشک)، حسین کرد فیروزجائی (فیزیوتراپ) و سجاد نوری (ماساژور) دیگر اعضای کادر فنی و پشتیبانی ایران را در هفته دوم لیگ ملتها تشکیل میدهند.
انتهای پیام/