وزیر اقتصاد: هدف طرح رویش این بود که مردم منابع ارزی خود را در جایی پس انداز کرده و سود دریافت کنند؛ صندوق ارزی امروز در همین راستا رونمایی شد
سید علی مدنیزاده در جمع خبرنگاران و در پاسخ به SNNTV:هدف طرح رویش این بود که مردم بتوانند که منابعی که در قالب ارزی دارند بتوانند در جایی پس انداز کرده و سود دریافت کنند. این منابع در تولید استفاده خواهد شد.رونمایی این طرح امروز انجام شد و صندوق ارزی توسط دو مجموعه بازار سرمایه افتتاح شد و وعده ای که داده بودیم الحمدالله محقق شد.نکتهای که هست الان بانک مرکزی مجوز را تا یک سقف مشخصی تعیین کرده ولی برآورد ما این هست که استقبال خوبی از این صندوق ها انجام خواهد شد.