پدر شهید قیم: در دوران جنگ حتی امکانات اولیه هم نداشتیم، اما امروز همه چیز داریم
پدر شهید قیم در مراسم یادواره شهدای سلامت سپاه در جنگ تحمیلی دوم و سوم:در سالهای دفاع مقدس، کل سپاه خوزستان تنها ۱۵ قبضه آرپیجی در اختیار داشت و بسیاری از عملیاتها با حداقل امکانات انجام میشد.حمله میکردیم تا از دشمن تانک، توپ و تجهیزات به غنیمت بگیریم.آن روزها بسیاری از نیازهای کشور از خارج تأمین میشد، اما امروز در بسیاری از حوزهها به توانمندی رسیدهایم,وقتی امروز این همه ظرفیت و امکانات داریم، نباید احساس ضعف کنیم.