شروع جدی دختران فوتسالیست در دوشنبه برای تورنونمنت کافا
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ملیپوشان فوتسال بانوان ایران که با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه عازم تاجیکستان شدهاند، صبح امروز زیر نظر شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی و اعضای کادر فنی، برنامههای آمادهسازی خود را در شهر دوشنبه پیگیری کردند.
در این جلسه تمرینی، شاگردان مظفر با انگیزه و روحیهای بالا، دامنه متنوعی از تمرینات را در دستور کار داشتند. این برنامه شامل تمرینات بدنی، کار با توپ، مرور دقیق تاکتیکهای هجومی و دفاعی، اجرای بازی در فضاهای کوچک و تمرینات هماهنگی گروهی بود. کادر فنی با نظارت دقیق بر عملکرد بازیکنان، آخرین نکات فنی لازم برای شروع مسابقات را به آنها منتقل کرد تا اطمینان حاصل شود که تیم با شناخت کامل از وظایف خود وارد زمین خواهد شد.
فضای پرنشاط و تمرکز بالای بازیکنان در این تمرین، نشاندهنده عزم جدی آنان برای ارائه نمایشی شایسته و کسب نتایج مطلوب در تورنمنت کافا است. کادر فنی امیدوار است این هماهنگی ایجاد شده، زمینهساز موفقیت تیم در دیدارهای پیش رو باشد.
گفتنی است، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین گام خود در این تورنمنت، روز پنجشنبه ۴ تیرماه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی به مصاف تیم ملی قرقیزستان خواهد رفت.
انتهای پیام/