پایان کار تیم ملی اپه مردان در قهرمانی آسیا با کسب جایگاه پانزدهم
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۲۰۱۶۵

پایان کار تیم ملی اپه مردان در قهرمانی آسیا با کسب جایگاه پانزدهم

پرونده رقابت‌های تیمی اسلحه اپه مردان در مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا (هند) برای تیم ملی ایران با قرار گرفتن در رتبه پانزدهم بسته شد. ملی‌پوشان کشورمان پس از عبور از سد نیوزلند، برابر قزاقستان متوقف شدند و در ادامه نیز با نتایج متفاوت در جدول بازنده‌ها به کار خود پایان دادند.
شمشیر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های تیمی اسلحه اپه مردان در چارچوب مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که به میزبانی هند در حال برگزاری است، امروز (سه‌شنبه ۲ تیر) پیگیری شد و تیم ملی ایران با ترکیبی از فراز و نشیب‌ها به مصاف رقبای خود رفت.

تیم ملی شمشیربازی ایران در نخستین گام از این رقابت‌ها موفق شد با غلبه بر نیوزلند، جواز صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی را کسب کند. با این حال، در مرحله حساس یک‌هشتم نهایی، ملی‌پوشان کشورمان مقابل تیم قدرتمند قزاقستان با شکست مواجه شدند تا بدین ترتیب شانس صعود به مراحل بالاتر و کسب مدال را از دست بدهند.

پس از حذف از گردونه رقابت اصلی، تیم کشورمان برای تعیین جایگاه نهایی در جدول بازنده‌ها (Classification) به رقابت پرداخت. نمایندگان ایران در این مرحله ابتدا مقابل سنگاپور شکست خوردند، اما در دیدار نهایی خود برای تعیین جایگاه، موفق شدند تیم ترکمنستان را شکست دهند. با ثبت این نتیجه، تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه مردان ایران در نهایت به عنوان پانزدهمی این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا بسنده کرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم ملی اپه در این دوره از رقابت‌ها نتوانست انتظارات برای قرارگیری در جمع مدعیان و رده‌های بالاتر را برآورده کند.

انتهای پیام/

پربازدیدترین آخرین اخبار