بقایی: بعد از تصمیم به توقف مذاکرات چهارجانبه، هیچ تماس مستقیمی با طرف آمریکایی نداشتیم
آخرین اخبار:
کد ویدیو

بقایی: بعد از تصمیم به توقف مذاکرات چهارجانبه، هیچ تماس مستقیمی با طرف آمریکایی نداشتیم

سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری:جلسه چهار جانبه با حضور ایران و آمریکا و دو میانجی از حدود ساعت ۳ بعد از ظهر شروع شد و حدود یک ساعت و نیم ادامه یافت. قرار بر این شد که جلسه با یک وقفه نیم ساعته ادامه یابد. در همین فاصله با اظهارات تهدیدآمیز مقامات آمریکایی مواجه شدیم. پس از این، نشست چهار جانبه تشکیل نشد و بحث که ادامه یافت تبادل پیام از طریق میانجی‌ها بود.ما بعد از تصمیم به توقف مذاکرات چهار جانبه، هیچ تماس مستقیمی با طرف آمریکایی نداشتیم.در دفاع از منافع ملی ایران و پیشبرد اهداف کشور، حتما از هر ابزاری استفاده خواهیم کرد و در آنجا مصلحت این بود که از طریق میانجی‌ها به تبادل پیام ادامه دهیم.
کد خبر:۱۴۲۰۲۸۷

پربازدیدترین آخرین اخبار