پیاتزا: مقابل تیمی با تجربه شکست خوردیم
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۲۰۸۵۴
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۶؛

پیاتزا: مقابل تیمی با تجربه شکست خوردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: مقابل یک تیم باتجربه شکست خوردیم، به تیمی باختیم که هر زمان سرویس را در زمین خودشان در اختیار داشت، توانست بازی را ببرد.
روبرتو پیاتزا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون والیبال، روبرتو پیاتزا پس از شکست سه بر صفر شاگردان مقابل آمریکا در هفته دوم لیگ ‌ملت‌ها، اظهار داشت: می‌دانید، مقابل آمریکا شکست خوردیم. مقابل یک تیم باتجربه شکست خوردیم. به تیمی باختیم که هر زمان سرویس را در زمین خودشان در اختیار داشتند، توانستند بازی را ببرند. اما ما در دو ست در همان سطح آن‌ها بازی کردیم، قطعاً. حتی در ست سوم هم همین‌طور بود، به‌جز یک مقطع که میکا کریستنسن روی خط سرویس رفت و آنجا تفاوت زیادی را دیدیم.

وی با بیان اینکه در سایر لحظات، تیم ایران همواره در همان سطح آمریکا بازی کرد، تصریح کرد: البته اگر می‌خواهید تفاوت ایجاد کنید، باید برنده شوید؛ باید بتوانید بعضی از بازی‌های این‌چنینی را ببرید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: از یک طرف خوشحالم، از طرف دیگر بسیار ناامید هستم، اما احساس من اهمیتی ندارد. ترجیح می‌دهم بازیکنان درک کنند که این فرصت وجود دارد که بهتر و بهتر و بهتر شوند.

وی تاکید کرد: در ست دوم نتیجه ۱۲–۸ بود، سپس میکا روی سرویس رفت، نتیجه ۱۲–۹ شد و بعد آن‌ها ۱۵–۱۳ جلو افتادند. بنابراین آن مقطع، نقطه سرنوشت‌ساز و تعیین‌کنندهٔ آن ست بود.

انتهای پیام/

پربازدیدترین آخرین اخبار