شیخ نعیم قاسم: اسرائیل در لبنان است چون میخواهد این کشور را اشغال کند، نه بهدلیل حملات حزبالله / مقاومت تا زمانی که اشغالگری ادامه داشته باشد، پابرجا خواهد ماند
سخنرانی دبیر کل حزبالله لبنان در روز عاشورا:اسرائیل در لبنان حضور دارد چون میخواهد این کشور را اشغال کند، نه بهدلیل حملات حزبالله.اشغالگری اسرائیل علت مقاومت است؛ تا اشغال ادامه دارد، مقاومت نیز ادامه خواهد داشت.دشمن بهدنبال بلعیدن لبنان است و حضورش در این کشور بخشی از پروژه اشغالگری است.آنچه در لبنان جریان دارد، تنها یک جنگ نظامی نیست؛ جنگی سیاسی، مالی، فرهنگی و امنیتی نیز هست.اسرائیل برای تشکیل اسرائیل بزرگ بهدنبال اشغال لبنان است، نه تأمین امنیت خود.هدف آمریکا و اسرائیل، تغییر حکومت در ایران بود.