حقپرست، امتیازآورترین بازیکن ایران برابر ژاپن شد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته دوم لیگ ملتهای والیبال از سوم تا هفتم تیرماه در شهرهای اورلئان فرانسه، گلیویسه لهستان و لولیانا اسلوونی در حال برگزاری است و تیم ملی ایران در سومین مسابقه خود در شهر اورلئان به مصاف ژاپن رفت و در پایان با نتیجه سه بر دو مغلوب این تیم شد.
در این مسابقه، علی حقپرست با ثبت ۱۹ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به دست آورد. در سوی مقابل نیز یوکی ایشیکاوا، ستاره تیم ملی ژاپن، با کسب ۲۲ امتیاز بهترین بازیکن میدان از نظر امتیازآوری بود.
شاگردان روبرتو پیاتزا در مجموع ستهای این دیدار ۱۰۶ امتیاز کسب کردند که شامل ۶۶ امتیاز در حمله، ۱۰ امتیاز در دفاع، ۵ پوئن سرویس و ۲۵ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.
تیم ملی ژاپن نیز در مجموع ۱۱۴ امتیاز به دست آورد که از این تعداد، ۷۸ امتیاز از حمله، ۱۰ امتیاز از دفاع، ۶ پوئن سرویس و ۲۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران حاصل شد.
انتهای پیام/