ترامپ متوهم با لفاظیهای بیاساس همچنان ایران را تهدید میکند: ایرانیها نباید کشتیها را در تنگه هرمز هدف قرار میدادند، خواهید دید چه اتفاقی خواهد افتاد!
خبرنگار: گفتید ایران آتشبس را نقض کرده است. آیا آنها با عواقبی مواجه خواهند شد؟ترامپ: متوجه خواهید شد.خبرنگار: آیا هنوز آتشبس برقرار است؟ترامپ: این که دیروز به یک کشتی شلیک کردند خوشم نمیآید. ما سه فروند را سرنگون کردیم. آن کشتی متفقین نبود، بلکه یک کشتی بسیار گرانقیمت بود. مشکلی بزرگ پیش نیامد، اما کمی آسیب دید. آنها نباید این کار را میکردند. پس متوجه خواهید شد.