رضاییان: احساس میکنم شانس با تیم ما یار نبود اما بازیکنان همه تلاششان را کردند
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران:احساس میکنم شانس با تیم ما یار نبود. در پایان بازی، تیم ما شایسته پیروزی بود و مردم ایران سزاوار شادی و موفقیت بیشتری هستند.ما با تمام وجود جنگیدیم و هیچ تلاشی را دریغ نکردیم. تنها آرزوی من این است که خداوند تلاش بازیکنان را ببیند و حقشان را بدهد.باید صبور باشیم و منتظر نتایج دیگر مسابقات باشیم تا تکلیف صعود مشخص شود.