کارشناس حقوق شهری: همسایه میتواند از ساختوساز غیرمجاز همسایه خود شکایت کند
محمد وارسته در گفتوگو با SNNTV: در صورت ساختوساز غیرمجاز، همسایگان میتوانند برای احقاق حقوق خود به دیوان عدالت اداری مراجعه کنند. حتی اگر شهرداری و کمیسیون ماده ۱۰۰ درباره ملک مورد نظر تصمیمگیری کرده باشند، این موضوع مانع از طرح شکایت همسایگان در دیوان عدالت اداری نخواهد بود.