نشست فدراسیون‌ها با وزیر ورزش برای برنامه‌های فرهنگی و اعزام‌ها
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۲۱۸۷۸

نشست فدراسیون‌ها با وزیر ورزش برای برنامه‌های فرهنگی و اعزام‌ها

نشست مسئولان فرهنگی فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان صبح امروز، یکشنبه ۷ تیرماه، در محل وزارت ورزش برگزار شد و در آن، محورهای اجرایی و هماهنگی‌های لازم برای حضور و خدمت‌رسانی جامعه ورزش در مراسم پیش‌رو بررسی شد.
وزیر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  نشست مسئولان فرهنگی فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان صبح امروز، یکشنبه ۷ تیرماه، در محل وزارت ورزش برگزار شد. در این نشست، مسئولان فرهنگی فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی ضمن اعلام آمادگی برای مشارکت در برنامه‌های پیش‌بینی‌شده، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را تشریح کردند. همچنین معاونان توسعه ورزش همگانی و امور فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و توسعه منابع و مدیریت، پیشنهاد‌ها و نقطه‌نظرات خود را درباره نحوه حضور منسجم‌تر مجموعه ورزش کشور ارائه کردند.

در جریان این جلسه، بر لزوم پیش‌بینی امکانات لازم برای شرکت‌کنندگان، به‌ویژه با توجه به شرایط آب‌وهوایی و گرمای هوا، تأکید شد. همچنین مقرر شد فدراسیون پزشکی ورزشی تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مورد نیاز در این ایام در نظر بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست بر آمادگی برخی مجموعه‌های ورزشی تهران از جمله آزادی، کشوری، شیرودی و انقلاب برای خدمت‌رسانی در روز‌های مربوط تأکید کرد.

از دیگر محور‌های مطرح‌شده در این جلسه، بررسی اختصاص بودجه مستقل برای فعالیت‌های فرهنگی فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی در سال جاری بود.

همچنین در بخش دیگری از نشست، موضوع استفاده از ظرفیت مدیران فرهنگی فدراسیون‌ها در اعزام‌های بین‌المللی مورد بحث قرار گرفت و اعلام شد با نظر شورای برون‌مرزی، امکان بهره‌گیری از این ظرفیت به‌عنوان نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در اعزام‌ها فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

پربازدیدترین آخرین اخبار