ایرج مصداقی، فعال سیاسی و اپوزیسیون:
🔸با کدام تشکیلات و سندیکا و نیرو میخواهید حکومت را ساقط کنید؟
🔸باید اعتراض گسترده شکل بگیرد نه اینکه ۲۰ نفر بازنشسته یک جایی جمع شوند! به اینها تشکیلات نمیگویند شبه تشکیلات هم نیستند برای همین گفتم اینها تشکیلات نیست کشکیلات است؛ اینها مسئله را حل نمیکند.