کارشناس حقوق شهری: شهروندان می‌توانند بابت خسارت دستگاه‌های دولتی و عمومی به دیوان عدالت اداری شکایت کنند
آخرین اخبار:
کد ویدیو

کارشناس حقوق شهری: شهروندان می‌توانند بابت خسارت دستگاه‌های دولتی و عمومی به دیوان عدالت اداری شکایت کنند

محمد وارسته در گفتگو با SNNTV:در صورتی که شهروندان بتوانند وقوع تخلف و ورود خسارت از سوی شهرداری را اثبات کنند، این امکان را دارند که با طرح دادخواست به دیوان عدالت اداری مراجعه کنند.این حق تنها محدود به شهرداری نیست و هر نهاد یا دستگاه عمومی که به شهروندان خسارت وارد کند، می‌تواند در دیوان عدالت اداری طرف شکایت قرار گیرد.
کد خبر:۱۴۲۱۹۳۶

 

برچسب ها:
محمد وارسته
پربازدیدترین آخرین اخبار