با ساكتين فتنه و ساكتين انحراف ائتلاف ميكنيم!/ نمايندگان مرتبط با پرونده اختلاس منافع شخصي نداشتند
به گزارش خبرنگار ويژه نمايشگاه «خبرگزاري دانشجو»، عليرضا زاكاني عصر دوشنبه در غرفه خبرگزاري دانشجو در هجدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها به بحث حول اختلاس اخير و وحدت اصولگرايان پرداخت.
نقش نمايندگان در پرونده اختلاس تلاش براي سرمايه گذاري در حوزه انتخابيه شان بوده است
رئيس كميته مبارزه با مفاسد اقتصادي مجلس شوراي اسلامي در خصوص نقش سه نماينده مجلس در پرونده اختلاس 30 هزار ميليارد ريالي گفت: طبق اسنادي كه در كميسيون اصل 90 هست، برخي از دوستان نماينده پيگيري كردند كه اين افراد كه فعلا تعدادشان به عدد انگشتان يك دست هم نمي رسد، براي حوزه انتخابيه شان سرمايه گذاري نموده و براي پيگيري اين سرمايه گذاري نامه نگاري كرده اند.
رسانهاي شدن پروندهها را قبل از رسيدگي مناسب نميدانم
وي افزود: من اطلاع رساني ابتدايي را مناسب نمي دانم، اما در اين مورد خاص كه مطرح شده است بايد تا آخر رسيدگي و برخورد كنند.
بايد در تمام طرحها و لوايح راه نفوذ فساد را بست
نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: طرح رسيدگي به اموال مسئولان در مجلس مصوب شد و اگر نياز به طرح هاي اين چنيني باشد مجلس هم وارد مي شود.
ميتوان با ساكتين فتنه و ساكتين انحراف ائتلاف كرد
رئيس ستاد انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان اضافه كرد: رهبر معظم انقلاب در سال 76 منطقي را به اعضاي انجمن اسلامي ارائه كردند كه گمشده ماست، اما متاسفانه نگاه ما به فرمايشات حضرت آقا جامع نيست.
وي ادامه داد: آقا فرمودند كه در جبهه نبرد با دشمن، دوست هر چه اشتباه كند شما آسيب مي بينيد و دشمن هر چه درست عمل كند، اما شما رفتار با دشمنتان كه ريشه كن كردن اوست را با دوستتان نمي كنيد، بلكه دوستتان را اصلاح مي كنيد.
زاكاني افزود: آقا در 28 دي ماه سال گذشته فرمودند تنازل بر اساس يك مصلحت بالاتر؛ به اين ترتيب اگر عملكرد همه در جبهه انقلاب بي نقص بود، نيازي به تنازل نداشتيم.
نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: ما نياز به تنازلي داريم كه بر مبناي آن وحدتي شكل بگيرد تا اين وحدت اجازه ندهد كه اصل انحراف و فتنه پيروز شود.
رئيس كميته مبارزه با مفاسد اقتصادي مجلس در پايان گفت: من خطر پيروزي جريان انحراف و جريان فتنه را جدي مي دانم.