کد خبر:۱۶۷۷۶۹
معاون پژوهشي وزير علوم:
راه اندازي شبكه علمي كشور هيچ مشكلي ندارد
معاون پژوهشي وزير علوم گفت: براي راه اندازي رسمي شبكه علمي كشور هيچ مشكلي وجود ندارد و مراسم رونمايي از اين شبكه تنها منتظر اعلام زمان از سوي دفتر رئيس جمهور براي حضور ايشان در مراسم است.
دكتر محمد مهدي نژاد نوري در گفتوگو با خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، گفت: شبكه علمي كشور درحال حاضر به صورت آزمايشي مشغول به فعاليت است و اين شبكه براي راه اندازي رسمي هيچ گونه مشكلي ندارد و تنها منتظر اعلام دفتر رئيس جهور براي حضور ايشان به مراسم رونمايي هستيم.
وي با بيان اينكه تا كنون 15 دانشگاه و مركز تحقيقاتي به شبكه علمي كشور متصل شده اند، افزود: زير ساخت هاي لازم براي راه اندازي اين شبكه ايجاد شده و اين شبكه درحال حاضر به صورت آزمايشي فعاليت مي كند.
معاون پژوهشي وزير علوم تصريح كرد: در فاز اول راه اندازي غير رسمي اين شبكه 15 دانشگاه و مركز تحققاتي به آن متصل شده است كه اتصال ديگر دانشگاه ها و مراكز تحقيقاتي به اين شبكه بعد از راه اندازي رسمي صورت مي گيرد.
لازم به ذكر است، طبق اعلام قبلي وزارت علوم قرار بود كه شبكه علمي كشور همزمان با هفته پژوهش و فناوري در مراسم تقدير از پژوهشگران برگزيده كشور رونمايي رسمي شود كه طبق اعلام اين وزارتخانه زمان رونمايي و راه اندازي رسمي اين شبكه به زمان ديگري موكول شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا