حوزه علوم‌انساني كمترين فراواني قطب‌هاي علمي را دارد
کد خبر:۱۶۸۲۴۳
رئيس مركز برنامه‌ريزي و سياستگذاري پژوهشي وزارت علوم:

حوزه علوم‌انساني كمترين فراواني قطب‌هاي علمي را دارد

رئيس مركز برنامه‌ريزي و سياستگذاري پژوهشي وزارت علوم با بيان اينكه فعاليت دور سوم قطب‌هاي علمي از سال 90 آغاز شده است، گفت: در اين دوره كمترين فراواني تعداد قطب‌هاي علمي مربوط به حوزه علوم‌انساني است.
دكتر مظفر شريفي در گفت‌وگو با خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، گفت: در آغاز فعاليت دور سوم قطب هاي علمي در حوزه علوم انساني، 18 قطب در حال فعاليت هستند كه با توجه به فعاليت 40 قطب علمي در حوزه فني و مهندسي، حوزه علوم انساني كمترين فراواني در تعداد قطب ها را به خود اختصاص داده است.

وي افزود: وزارت علوم در خصوص روند فعاليت دور سوم قطب هاي علمي برنامه دارد تا از طريق اقدامات و تشويق هاي خاص از سوي دبيرخانه شوراي قطب هاي علمي و اطلاع رساني ويژه به دانشگاه ها بتوانيم تعداد قطب هاي علمي حوزه علوم انساني را افزايش دهيم.

رئيس مركز برنامه ريزي و سياستگذاري پژوهشي وزارت علوم بيان داشت: در روند فعاليت دور سوم قطب هاي علمي، حوزه علوم پايه داراي 24 قطب، حوزه كشاورزي و دامپزشكي 24 قطب، حوزه علوم انساني 18 قطب و حوزه فني و مهندسي 40 قطب است.
پربازدیدترین آخرین اخبار