نگاهي آماري به هفته بيست‌ودوم ليگ برتر فوتبال
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۸۲۸۸

نگاهي آماري به هفته بيست‌ودوم ليگ برتر فوتبال

فونيكه‌سي، بازيكن نفت آبادان با هت‌تريك در بازي مقابل پرسپوليس، خود را به صدر گل‌زنان ليگ برتر رساند.
به گزارش خبرنگار ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، در هفته بيست‌ودوم ليگ برتر فوتبال ايران 20 گل در مجموع  9 ديدار به ثمر رسيد كه بازي پرسپوليس و نفت آبادان با شش گل، پرگل‌ترين ديدار اين هفته لقب گرفت.

كم‌گل‌ترين بازي اين هفته نيز مربوط به ديدار ذوب‌آهن و ملوان بود كه با نتيجه صفر - صفر به پايان رسيد.

در پايان اين هفته، صدر جدول گل‌زنان ليگ برتر به فونيكه سي، مهاجم نفت آبادان رسيد و اين بازيكن با هت‌تريك در بازي مقابل پرسپوليس 15 گله شد.

پس از اين بازيكن، كريم انصاري‌فر با 13 گل در رده دوم قرار گرفت.
 
هفته بيست‌ودوم يكي از خشن‌ترين هفته هاي‌ ليگ يازدهم بود؛ چرا كه در اين هفته 26 كارت زرد و چهار كارت قرمز از جيب داوران بيرون آمد.
 
همچنين عنوان خشن‌ترين بازي را مي‌توان به ديدار فجر سپاسي و مس كرمان نسبت داد؛ چرا كه در اين بازي 5 كارت زرد و دو كارت قرمز به بازيكنان نشان داده شد.

كم حاشيه‌ترين ديدار اين هفته را مي‌توان به بازي‌ تيم‌هاي ذوب‌آهن و ملوان و نيز شهرداري و تراكتورسازي نسبت داد كه در آن‌ها تنها يك كارت زرد به بازيكنان تعلق گرفت.

لازم به ذكر است، سه تيم بالاي جدول يعني استقلال، تراكتورسازي و سپاهان مقابل حريفان خود سه امتياز ارزشمند را گرفتند تا بالاي جدول بدون تغيير باقي بماند.
 
پربازدیدترین آخرین اخبار