کد خبر:۱۶۸۶۶۹
گردهمايي خانواده فوتبال كشور - 3
عزيزمحمدي از مسئولان فدراسيون فوتبال فاصله گرفت
رئيس سازمان ليگ كه با تاخير به گردهمايي خانواده فوتبال آمد، در كنار مسئولان فدراسيون فوتبال ننشست و از آنها فاصله گرفت.
به گزارش خبرنگار ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، عزيزالله محمدي با تاخير زيادي به گردهمايي خانواده فوتبال كشور كه در هتل المپيك در حال برگزاري است، آمد و در انتهاي سالن نشست.
مسئولان برگزاري گردهمايي بارها اصرار كردند كه عزيز محمدي به ابتداي سالن برود و در كنار ساير مسئولان فدراسيون قرار بگيرد، اما وي با اين درخواست موافقت نكرد؛ البته در نهايت اصرارها كارساز شد و عزيز محمدي در حالي كه به اين كار رضايت نداشت، به كنار مسئولان رفت.
به نظر ميرسد، اين رفتار عزيز محمدي بار ديگر اختلافات موجود بين مسئولان فوتبال را آشكار ميكند.
لینک کپی شد
گزارش خطا