کد خبر:۱۶۹۳۴۹
اعضاي تيم ملي واليبال نشسته با امام راحل تجديد ميثاق كردند
به مناسبت سالروز 12 بهمن، تيم ملي واليبال نشسته كشورمان در مرقد مطهر امام راحي حضور يافتند.
به گزارش گروه ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، اعضاي تيم ملي واليبال نشسته ايران صبح امروز با حضور در مرقد مطهر رهبر فقيد انقلاب اسلامي، سالروز ورود امام خميني(ره) به ايران در روز 12 بهمن را گرامي داشتند.
همچنين، همايش بزرگ پياده روي خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران، به مناسبت گراميداشت دهه ي مبارک فجر برگزار مي شود.
بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان دماوند با همکاري فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولين و اداره ورزش شهرستان دماوند در نظر دارد اين برنامه پياده روي خانوادگي را در مسيري 3 کيلومتري، از ميدان معلم شهرستان دماوند تا مجموعه ي ورزشي شهداي آموزش و پرورش اين شهرستان، برگزار نمايد.
از برنامه هاي پيش بيني شده براي اين اجتماع خانوادگي مي توان به تجمع در مجموعه ي ورزشي شهداي آموزش و پرورش و برگزاري مسابقات مختلف فرهنگي و ورزشي از جمله طناب کشي، تيراندازي با کمان و دارت اشاره کرد.
لازم به ذكر است، اين برنامه روز جمعه، 14 بهمن ماه ساعت 8 صبح از ميدان معلم شهرستان دماوند آغاز مي شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا