13 هزار كارمند شركت هواپيمايي آمريكا از كار اخراج مي‌شوند
کد خبر:۱۶۹۵۰۹

13 هزار كارمند شركت هواپيمايي آمريكا از كار اخراج مي‌شوند

يكي از بزرگترين شركت‌هاي آمريكايي در زمينه حمل و نقل، براي جلوگيري از ورشكستگي مجبور شد 13 هزار نفر از كارمندان خود را اخراج كند.
به گزارش خبرنگار حوزه بین‌الملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از پایگاه خبری پرس تي وي، سومين شركت بزرگ هواپيمايي آمريكا تصميم دارد به منظور كاهش هزينه ها حدود 13 هزار كارمند خود را اخراج كند.
 
گفته مي شود مقامات ارشد شركت هواپیمایی آمریکا در جلسه اي با حضور نمایندگان اتحادیه ها در مورد جزئیات برنامه اخراج كارمندان که با هدف کاهش 20 درصدي هزینه ها است، تصميم گيري كردند.
 
خطوط هواپيمايي آمریکا و شرکت مادر آن، يعني شركت AMR براي جلوگيري از ورشكستگي چنين تصميمي را اتخاذ كرده اند.
 
تام هورتون، مدير اجرايي  شركت AMR، در نامه اي به كاركنان نوشته است كه تمام بخش هاي شركت بايد 20 درصد هزينه هاي خود را كاهش دهند.
 
وي همچنين افزود كه ممكن است اين كاهش در برخي از قسمت ها با قسمت هاي ديگر متفاوت باشد.
 
لازم به ذكر است، اين شركت بايد براي بقاي خود 1 ميليارد و 250 ميليون دلار از هزينه‌هاي خود بكاهد.
 
 
پربازدیدترین آخرین اخبار