نتايج بازديد تيم‌هاي بازرسي نظارت از اورژانس‌ بيمارستان‌هاي كشور
کد خبر:۱۶۹۵۱۴
تا پايان امسال اعلام مي‌شود؛

نتايج بازديد تيم‌هاي بازرسي نظارت از اورژانس‌ بيمارستان‌هاي كشور

رئيس مركز نظارت بر امور درمان و اعتباربخشي وزارت بهداشت گفت: نتايج بازديد تيم‌هاي بازرسي نظارت از اورژانس‌هاي بيمارستان‌هاي كشور تا پايان سال به وزير بهداشت اعلام مي‌شود.
به گزارش گروه علمي«خبرگزاري دانشجو»، رئيس مركز نظارت بر امور درمان و اعتباربخشي وزارت بهداشت، گفت: بازرسي تيم‌هاي چند نفره نظارت از اورژانس‌هاي معاونت درمان از چند ماه پيش شروع شده است و نتايج اين بازرسي‌ها تا پايان سال به وزير بهداشت اعلام مي‌شود.
 
دكتر سجاد رضوي با بيان اين كه ارزشيابي و اعتباربخشي بيمارستان‌ها براساس نتايج بازديد تيم‌هاي بازرسي نظارت از اورژانس‌هاي بيمارستاني است، درخصوص تركيب تيم‌هاي بازرسي افزود: تيم‌هاي بازرسي نظارت، متشكل از نمايندگاني از مركز مديريت و حوادث كشور (اورژانس)، نظارت بر امور درمان و امور بيمارستان‌ها هستند.
 
گفتني است پيش‌ از اين نيز به دستور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كمتيه 5 نفره بازرسي ويژه از اورژانس‌هاي بيمارستان‌ها تشكيل شد.
پربازدیدترین آخرین اخبار