کد خبر:۱۶۹۵۲۲
19 تا 21 بهمن
ششمين همايش سراسري انجمن خون و سرطان کودکان برگزار ميشود
ششمين همايش سراسري انجمن خون و سرطان کودکان ايران 19 تا 21 بهمن با شعار چالش ها در هماتولوژي کودکان در سالن همايش هاي دانشگاه علوم پزشکي اهواز برگزار مي شود.
به گزارش گروه علمي «خبرگزاري دانشجو»، دکتر محمد سعيد رحيمي نژاد دبير اجرايي همايش سراسري انجمن خون و سرطان کودکان ايران گفت: اين كنگره با همکاري دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي،سازمان انتقال خون ايران، بسيج جامعه پزشکي سپاه حضرت ولي عصر( عج) خوزستان، بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، سازمان نظام پزشکي خوزستان، پايگاه منطقه اي آموزشي انتقال خون خوزستان و انجمن تالاسمي خوزستان برگزار مي شود.
وي افزود: محورهاي مورد بحث در اين همايش بيماري هاي خوني اطفال شامل سرطانهاي خوني (لنفوم ها، لوسمي ها)، اختلالات انعقادي و پلاکتي، بيماري هاي ذخيره اي، پيوند مغز و استخوان و کيفيت زندگي در بيماري هاي خوني است.
دبير انجمن خون و سرطان کودکان ايران گفت: حدود 150 مقاله به دبير خانه اين کنگره رسيده که 20 مقاله متناسب با کنگره نبود و از 130 مقاله ، 80 مقاله به صورت سخنراني و 50 مقاله به صورت پوستر ارائه مي شود.
رحيمي نژاد گفت: در حين برگزاري اين کنگره گزارشي نيز از سوي يکي از اساتيد به نام دکترمحمد تقي ارزانيان در خصوص تازه هاي هماتولوژي از کنفرانس ASH 2011 ارائه مي شود.
شايان ذكر است، علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به سايت www.iphos.ir مراجعه کنند.
لینک کپی شد
گزارش خطا