کد خبر:۱۶۹۵۵۶
با حضور وزير بهداشت صورت گرفت؛
افتتاح بخش داخلي و بخش جراحي فك و صورت بيمارستان باهنر كرمان
بخش داخلي و بخش جراحي فك و صورت بيمارستان شهيد باهنر كرمان با حضور وزير بهداشت افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از كرمان، بخش داخلي و بخش جراحي فك و صورت بيمارستان شهيد باهنر كرمان با حضور وزير بهداشت افتتاح شد و دكتر مسعود مقدري، مدير بيمارستان شهيد باهنر كرمان در حاشيه اين مراسم در جمع خبرنگاران گفت: بخش داخلي اين بيمارستان با 24 تخت طراحي شده است.
وي افزود: براي تعميرات اين بخش يك ميليارد ريال هزينه شده است.
مدير بيمارستان شهيد باهنر كرمان همچنين تجهيزات پزشكي اين بخش را بالغ بر 1 ميليارد و 200 ميليون ريال دانست و تاكيد كرد: اين اعتبارات از محل دانشگاه علوم پزشكي كرمان تأمين ميشود.
مقدري بيان داشت: بخش عمل جراحي فك و صورت شامل سه اتاق عمل است.
وي يادآور شد: براي تجيهزات پزشكي 5 ميليارد ريال و براي ساختمان بيمارستان 2 ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه شده است.
مدير بيمارستان شهيد باهنر كرمان گفت: در بخش داخلي 20 پرستار و در بخش جراحي دو نفر متخصص وجود دارد.
لینک کپی شد
گزارش خطا