25 درصد ظرفيت بخش خصوصي، در ايام تعطيل به مردم خدمت ارائه كنند
کد خبر:۱۶۹۸۲۸
معاون درمان وزير بهداشت:

25 درصد ظرفيت بخش خصوصي، در ايام تعطيل به مردم خدمت ارائه كنند

معاون درمان وزير بهداشت با بيان اينكه 80 درصد از خدمات سرپايي توسط بخش خصوصي ارائه مي‌شود، گفت: بر همين اساس اين بخش بايد 25 درصد ظرفيت خود را در ايام تعطيل فعال نگه دارد.
به گزارش خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، دكتر حسن امامي رضوي امروز در نشست اعضاي شوراي عالي نظام پزشكي با وزير بهداشت در ساختمان وزارت بهداشت با اشاره به اينكه در دولت دهم بهترين همكاري بين سازمان نظام پزشكي و وزارت بهداشت شكل گرفته است، گفت: برنامه‌هاي مشترك بسياري در حوزه‌هاي مختلف از جمله حاكميت باليني و اعتباربخشي بيمارستان‌ها بين اين دو نهاد شكل گرفته است.
 
معاون درمان وزير بهداشت از برگزاري جلسات بسيار در خصوص تعرفه‌هاي درمان افزود: اميدواريم اسناد اصلاح تعرفه‌ها فراهم شود.

وي تصريح كرد: 80 درصد از خدمات سرپايي توسط بخش خصوصي ارائه مي شود كه در سال گذشته با وجود عدم ارائه اين خدمات، مردم با مشكلات فراواني در ايام تعطيل مواجه شدند.

امامي رضوي با تأكيد بر اينكه ارائه خدمات سرپايي در بخش خصوصي در ايام تعطيل يكي از مطالبات مردم است، خاطرنشان كرد: در همين راستا بايد 25 درصد ظرفيت مطب‌هاي خصوصي در ايام تعطيل به مردم ارائه خدمت كنند. 
پربازدیدترین آخرین اخبار