کسب 4 طلا، 4 نقره و يک برنز توسط ملي پوشان شناي ايران
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۹۸۴۴
مسابقات انتخابي المپيک لندن-دبي

کسب 4 طلا، 4 نقره و يک برنز توسط ملي پوشان شناي ايران

شناگران كشورمان در مسابقات انتخابي المپيك لندن كه در دبي برگزار مي شوند صاحب 4 مدال طلا، 4 نقره و يك برنز شدند.
به گزارش گروه ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، در نخستين روز رقابت هاي انتخابي المپيك که در مجموعه ورزشي حمدان بن محمد بن راشد شهر دوبي برگزار مي شود، امروز آرين اوليايي در ماده 400 متر آزاد رده سني 17-16 سال با زمان 4 دقيقه و 18 ثانيه و 83 صدم ثانيه به عنوان نخست دست يافت و طلا گرفت.
 
در همين رده سني و در ماده 100 متر آزاد آرشام ميرزايي به عنوان نفر اول مدال طلا را از آن خود کرد.
 
در 100 متر آزاد محمد بيداريان اول شد و به مدال طلا دست يافت، پاشا وحدتي   به مدال نقره دست يافت و سروش خواجگي در اين ماده هشتم شد.

در ماده 200 متر مختلط انفرادي سعيد آشتياني به مقام اول و طلاي ديگري را براي کشورمان به ارمغان آورد و احمد رضا جلالي با زمان در اين ماده در جايگاه دوم ايستاد و مدال نقره دريافت کرد.

در ماده 50 متر پروانه ابوالرشيد اژدري به مدال نقره دست يافت، در ماده 200*4 آزاد تيمي تيم کشورمان متشکل از بيداريان، مالدار قصري، آشتياني و اوليايي به مقام دوم و مدال نقره ديگري دست يافتند و
پوريا مالدار قصري در ماده 100 متر کرال پشت مدال برنز را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است، اين رقابت ها عصر امروز در بخش جايزه بزرگ پيگيري وطي آن آرين اوليايي در 400 متر آزاد، امير محمد شجاعي فر در 50 متر قورباغه، ابوالرشيد اژدري در 50 متر پروانه، سروش خواجگي، محمد بيداريان و پاشا وحدتي در ماده 100 متر آزاد، شعيد آشتياني و احمد رضا جلالي در ماده 200 متر مختلط انفرادي و پوريا مالدار قصري در ماده 100 متر کرال پشت به رقابت با حريفان خود مي پردازند.
پربازدیدترین آخرین اخبار