کد خبر:۲۳۳۱۹۹
دلیل این همه تبلیغات چیست؟

مدلش قرمزه ولی گرون خریدی

مگر می شود مردم، وطن‌فروشی و خیانت خاتمی در فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 را فراموش کنند؟
 مدلش قرمزه ولی گرون خریدی

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، در ستون گفت‌وشنود امروز کیهان آمده است:

 

گفت: در یکی از جلسات مدعیان اصلاحات گفته شده است که اگرچه می دانیم خاتمی پایگاه مردمی ندارد و رد صلاحیت هم می شود ولی باید روی نامزدی او تبلیغ کنیم!


گفتم: خب! که چی؟!


گفت: در این جلسه گفته شده مقصود اصلی از تبلیغ روی نامزدی خاتمی این است که او در اذهان عمومی به فراموشی سپرده نشود.


گفتم: چه حرفها؟! مگر می شود که مردم وطن فروشی و خیانت خاتمی در فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 را فراموش کنند؟


گفت: البته یکی از افراد حاضر در جلسه این روش تبلیغاتی را آبکی دانسته و گفته است؛ در خیلی از موارد بهانه این تبلیغات مضحک به نظر می رسد و همه می فهمند که تحمیلی و دستوری است!


گفتم: چه عرض کنم؟! یارو به دوستش گفت؛ تازگی ها یک ماشین خریده ام. دوستش پرسید مدلش چیه؟ یارو گفت؛ قرمزه! و دوستش گفت؛ گرون خریدی!

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار