کد خبر:۲۴۶۲۰۲

ذخیره‌ خودکار فایل‌ها در هارددیسک در آفیس 2013

در آفیس 2013 علاوه بر ذخیره فایل بر روی هارد دیسک، می‌توان فایل را به طور مستقیم بر روی سرویس ذخیره فایل آنلاین SkyDrive نیز ذخیره کرد.

به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، در آفیس 2013 علاوه بر ذخیره فایل بر روی هارد دیسک، می‌توان فایل را به طور مستقیم بر روی سرویس ذخیره فایل آنلاین SkyDrive نیز ذخیره کرد.

 

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایلی به استفاده از این سرویس ندارید و می خواهید که همیشه از هارد برای ذخیره ی فایل‌های خود استفاده کنید، به صورتی که خود آفیس این کار را به طور اتوماتیک انجام دهد با ما همراه باشید.

 

برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

 

1. ابتدا نرم‌افزار دلخواه خود در مجموعه آفیس 2013 را اجرا کنید. (مثلا word 2013)

2. سپس در تب File بر روی Options کلیک نمایید.

 

3. در مرحله‌ی بعد از قسمت سمت چپ پنجره، بر روی Save کلیک کنید.

4. اکنون گزینه‌ی Don’t show the Backstage when opening or saving files را یافته و تیک آن را فعال کنید.

 

5. حالا بر روی دکمه‌ی OK کلیک کنید. از این پس در صورتی که در تب File بر روی Save کلیک کنید پنجره‌ی ذخیره‌ی فایل بر روی هارددیسک نمایان می‌شود.

 

یادآوری این نکته ضروری است که با فعال کردن این گزینه در صورت کلیک بر روی Open در تب File مستقیما فایل‌های موجود در هارددیسک برای باز شدن نمایش داده می‌شوند و دیگر خبری از Sky Drive نیست.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار