مراسم بزرگداشت شیخ حسن شحاته از سوی حزب الله سایبری
9 تیر ماه برگزار می‌شود؛
مراسم بزرگداشت شیخ حسن شحاته به همت حزب الله سایبری نهم تیرماه از ساعت 17 مقابل دفتر حافظ منافع مصر در ایران برگزار می شود.
تعداد نظرات: ۱
يزدان سهرابي
-
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
قتل وحشتناک 4 شيعه مصري به دست افراط گرايان مذهبي، خروجي عدم آگاهي، گفتمان هاي ديني كپك زده سلفي هاي افراطي و نشانه بارزي از تفرقه افكني استكبار جهاني است، پيامبر اعظم(ص) كه رحمه اللعالمين است هيچ گاه دستور به اقدام خشنونت طلبانه و غير انساني نداده است، اين افراد نه تنها پيرو سنت رسول الله(ص) نيستند بلكه تفكرشان برخاسته از افكار شيطاني است چرا كه شيطان انسان را همواره به قتل و نوع كشي دعوت مي كند و همانگونه كه در قرآن كريم آمده است، چهره خبيث شيطان به عنوان ان الشيطان لكما عدومبين معرفي شده است.
بيش شك اين اقدام شيطاني افراط گرايان به ظاهرسني مذهب مصر، عملي است كه هيچ انسان آزاده و عدالت طلبي پذيراي آن نيست و وجدان انسان هاي فهيم و آگاه را بدرد مي آورد، سلفي هاي هاي افراطي مصر و كشورهاي عربي چنانچه مي خواهند از تفكر شيطاني خود دفاع كنند راهش كشتن آنسان هاي آزاده و خداجو نيست، راهش حمله ددمنشانه و وحشيانه گرگ صفتانه نيست، بلكه بهترين روش براي دفاع از هر دين و آئيني منطق و استدلال روشن و مبرهن است، ازآنجا كه در مذهب تشيع منطق، استدلال، انسانيت، شعور و معرفت جاري است ، سلفي هاي افراطي بدليل عدم حجت و استدلال كافي در دفاع از تفكر كپك زده خود كه برخاسته از انديشه هاي انگليسي و استعماري است راهي جز كشتار وحشيانه و دعوت به قتل عام شيعيان ندارند، ابزارشان قتل، اهدافشان استعماري و نفاق است.
نيمه شعبان نماد، عدالت طلبي، آزادگي ،آرامش،سلامت و سعادت بشري است، حال آيا اين سلفي هاي افراطي بوي از انسانيت و شرافت برده اند،كه اين گونه انسان هاي طالب حقيقت و آزادگي و انسانيت را به فجيع ترين روش ها به قتل مي رسانند.
بي شك، استعمار جهاني به سركردگي اسرائيل غاصب، انگليس و آمريكا خواب هاي رنگيني براي مسلمانان ديده اند، كه با ايجاد تفرقه و نفاق در بين مسلمانان جهان در صدد تحقق نقشه خود خواهد بود، امروز ما شاهد و نظاره گر قتل و عام شيعيان مظلوم در سوريه، عراق، افغانستان،پاكستان و... بدون هيچ گناهي هستيم ، فرزندان شيعه سه ساله، به جرم شيعه بودن سر برديه مي شوند ،جوانان شيعه را به جرم شيعه بودن گردن مي زنند، آيا اين همان تحقق نقشه شيطاني كفر نيست،آيا در نقشه شيطاني كفر محدود نابودي شيعه تنها ترسيم شده است!؟ شيوخ، ومفتي هاي عرب بدانند، در اين نقشه شيطاني، آنها نيز قرباني خواهند شد.
سران و شيوخ مرتجع عرب، مقصر اصلي اين كشتارهاي بي رحمانه و وحشيانه اند، حال دستگاه قضايي مصرمي بايست بدون هر گونه مماشات، تساهل و تسامح با عاملان قتل شيعيان در مصر برخورد نمايد و آنها را در دادگاه بي طرف و عادل محاكمه نمايد، و مسببان را به جزاي عمل حيواني خود برساند، چرا كه عدم برخورد جدي با عاملان اين فتنه، آتش آن يقيناً دامن مفتي ها، مسئولان حكومت مصر را فرا خواهد گرفت و فردا نوبت آنان خواهد شد.
مسلمانان در سراسر جهان و مخصوصاً در كشورهاي عربي بدانند ، راه نجات از فتنه و كفر جهاني كه با لطايف االحيل به جنگ با اسلام و انسانيت آمده است، تمسك به آيه نوراني قرآن حكيم يعني: و اعتصمو بحبل الله جميعاً و لا تفرقوا است، و عدول از آن گناهي نابخشودني خواهدبود.
يزدان سهرابي
مدير فرهنگي و اجتماعي دانشگاه پيام نور لرستان
ارسال نظرات
captcha