به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، قرار است لوگوی جدید بازتابی از تحولات جدید یاهو بوده و تجارب جدید این شرکت را به نمایش بگذارد.
در حال حاضر یاهو برخی از لوگوهای پیشنهادی را که ممکن است به عنوان لوگوی نهایی یاهو انتخاب شود، در بخش های مختلف این سایت در معرض دید قرار داده است. به عنوان مثال، لوگوی بخش ایمیل و اخبار یاهو هم اکنون تغییر کرده و در هر بخش لوگویی مجزا به رنگ بنفش در دسترس قرار گرفته است، اما لوگوی صفحه اصلی این سایت هنوز دست نخورده باقی مانده است.
یاهو هدف از این کار را راحت تر شدن پذیریش تغییرات جدید برای کاربران خود عنوان کرده است. این اقدام تازه ترین ابتکار عمل مریسا میر مدیر عامل یاهو است که امیدوار است در رقابت با گوگل و مایکروسافت به رقابت های بیشتری دست یابد.
منبع: فارس