کد خبر:۲۵۹۱۴۶

ارزیابی کیفیت سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات/ نظارت بهینه بر سرویس‌دهی اپراتورها

رئیس سازمان تنظیم مقررات از ارزیابی کیفیت سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت ماهانه خبر داد.

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، محمدعلی فرقانی، با بیان اینکه ارزیابی سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت ماهانه انجام می شود، گفت: این ارزیابی به منظور نظارت بهینه بر سرویس‌دهی اپراتورها، ایجاد رقابت و افزایش کیفیت سرویس‌دهی و پاسخگویی به موقع و شفاف به شکایات مردم در حوزه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات انجام می‌شود.

 

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اظهار داشت: این ارزیابی به منظور نظارت بهینه بر سرویس‌دهی اپراتورها، ایجاد رقابت و افزایش کیفیت سرویس‌دهی و پاسخگوئی به موقع و شفاف به شکایات مردم در حوزه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات انجام می‌شود.

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره شاخصهای ارزیابی اپراتورها افزود: کیفیت سرویس، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، کیفیت پوشش‌دهی، انجام تعهدات توسعه و اجرا، عملکرد شبکه و رضایت‌مندی مشتریان از جمله شاخص هایی است که اپراتورهای تلفن همراه و سرویس‌های فناوری اطلاعات براساس آن ارزیابی می‌شوند.

 

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره اجرا و نتایج این ارزیابی‌ها نیز تصریح کرد: ارزیابی‌ها به صورت ماهانه انجام شده و نتایج آن در پایان هرماه از سوی رگولاتوری اعلام می‌شود؛ براین اساس نتایج اولین ارزیابی در پایان مهرماه اعلام و تا آن زمان اپراتورها فرصت دارند کیفیت سرویس‌های خود را ارتقاءدهند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار