کد خبر:۲۵۹۸۵۲
10 شهریور

پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌های برخط امام رضاعلیه‌السلام

مهلت ارسال آثار خبرگزاری‌ها، رسانه‌های برخط و نشریات الکترونیک به دبیرخانه جشنواره رسانه‌های مجازی امام رضا(ع) فردا پایان خواهد یافت.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، محمدصادق افراسیابی، معاون فرهنگی، مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با تأکید بر تمدید نشدن مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه‌های مجازی امام رضا (ع) گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‌های مجازی امام رضا (ع) فردا، دهم شهریورماه، است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 

وی افزود: برنامه‌های متنوع اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در جشنواره رسانه‌های مجازی امام رضاعلیه‌السلام با هدف تشویق و حمایت از تولیدکنندگان محتوا در فضای سایبر از 26 شهریورماه مصادف با سالروز ولادت امام رضاعلیه‌السلام آغاز و تا 19 آذرماه مصادف با سالروز ولادت امام کاظم‌علیه‌السلام ادامه خواهد داشت.

 

معاون فرهنگی، مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تصریح کرد: مراحل ارزیابی، انتخاب و داوری زیر نظر هیئتی 7 نفره متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های معتبر کشور، یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رئیس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام و در بخش‌های تی‌تر و لید، گزارش خبری، گفت‌وگوی خبری، عکس خبری، فیلم خبری و سرمقاله از برگزیدگان جشنواره تجلیل خواهد شد.

 

افراسیابی برگزاری کارگاه‌های آموزشی تولید محتوا در شبکه‌های به اشتراک‌گذاری، آشنایی با ابزارهای روزنامه‌نگاری نوین در فضای سایبر و مروری بر مبانی سواد رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال را از جمله برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در طول زمان برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌های مجازی امام رضاعلیه‌السلام عنوان کرد.

 

علاقه‌مندان برای ثبت نام در جشنواره و اطلاع از برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران می‌توانند به نشانی اینترنتی tehran. farhang. gov. ir مراجعه کنند.

 

منبع: ایکنا

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار