انتصاب جعفر توفیقی هیچ سنخیتی با گفتمان اعتدال ندارد / حمایت از اقدامات انقلابی در دانشگاه‌ها
بسیج دانشجویی 313 دانشگاه‌ کشور در بیانیه‌ای:
بسیج دانشجویی 313دانشگاه کشور درباره انتخاب وزیر علوم دولت یازدهم بیانیه‌ای صادر کرد.
تعداد نظرات: ۹
نيما
-
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
اين اعتدالي که شما مي گيد با اون اعتدالي که مورد نظر روحاني هست فرق مي کنه، متاسفانه منظور آقاي روحاني از اعتدال همه چيز جز طرز تفکر اصولگرايي بود! از نظر ايشان اعتدال يعني اصلاح طلبي!!!!!
توحيدي
-
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
با سلام. بنده به عنوان مدرس درس وصاياي امام(ره) در دانشگاه آزاد، موافقت خود را با اين بيانيه اعلام مي دارم. موفق و مويد باشيد. ايکاش امکان امضاء بازديدکنندگان پاي بيانيه لحاظ مي شد.
سعا
-
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
سلام، عزيزان حيف که آقا گفته حمايت کنيد وگرنه تندتر مينوشتم، ولي با اين حال عمار بايد کارشو بکنه، بنده نگرانم رفتار آقايون به تيپشون نميخوره، اون از دفاع حق هسته اي توسط روحاني که به قول خودش تکميل تعطيليش به دست خودش بود ، اين از آقاي شيخ بزرگ دردفاع از حمله به سوريه، آن هم از عوامل فتنه که در مجلس به عنوان وزير زدن زير همه چي و گفتند من نبودم دستش بود تقصير آستين لولو بود، بالاخره احتياط شرطه عقله نکنه اين دفعه ما به جاي کروبي بخوابيم و وقتي بيدار بشيم ببينيم جلسه ثقيفه در بيت رهبري برگزار شده و ديگه خبري از اقا نيست، به جاش يه ----- بر صندلي نشسته، و ---- هم به ريش ما که رنگش کرده ميخنده، عمارها به نظر بنده مواظب سران فتنه در جلد وزرا باشيد و چوپان گول نخورد و يک دفعه ببيند آقا
ندا
-
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
آخه من نميفهمم رئيس جمهوري که معتقد به تقلب نيس چطوري آبش با اين آقا که اعتقاد صريح به تقلب داره تو يه جوب ميره؟ مگه اينکه اين وسط يکي داره دروغ ميگه يا يکي تغيير موضع داده باشه... چي بگه آدم آخه؟
دانشجويان علوم سياسي دانشگاه پيام نور شو
-
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
سلام عليکم
ما دانشجويان کارشناسي علوم سياسي دانشگاه پيام نور شوش موافقت خود را با اين بيانيه اعلام مي داريم.آرزو داريم اين بيانيه در دانشگا ها توضيع شود و امضاي ما دانشجويان سندي بر صحت آن باشد.
اکبر
-
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
سلام.ميدونم که اين پيام تاييد نميشه اما حرف دل 8000 دانشجو هستش.من دانشجوي دانشگاه صنعتي اصفهان هستم.رييس اين دانشگاه آقاي .... بود که باعث وارد اوردن صدمات جبران ناپذيري به دانشگاه شد ولي با پيگيري اقاي دکتر توفيقي برکنار شد.از همين جا به نمايندگي از همه دانشجويان اين دانشگاه از ايشان تشکر ميکنم.
يا حق
بنده خدا
-
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
تا چشم شما در بياد
مگر نظام فقط براي شما است
که بايد کي باشه کي نباشه!
جواد
-
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
انصاري که بعد خاتمي دوم بود هم که اومد معاونش شد
خدا بخير کنه
متينه
-
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اعتدال يک شعار پوپوليستي ودروغ بزرگ است اماآنجه درواقعيت ميبينيم: ورود يکي پس از ديگري فتنه گران به عرصه !
خداوندا خودت حافظ نظام ورهبري باش...
ارسال نظرات
captcha