کد خبر:۲۶۰۹۰۳
طراح گیم و مدرس دانشگاه:

استفاده از جلوه‌های ویژه و پویانمایی، اساس تولید بازی جذاب است

یک طراح بازی و مدرس دانشگاه گفت: بازی‌سازی نوعی خلاقیت و استعداد است که باید در شرایط خاص شکوفا شود.

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، طراح بازی و مدرس دانشگاه با یادآوری اینکه صنعت بازی‌سازی از گستردگی خاصی برخوردار است، گفت: بازی‌سازی نوعی خلاقیت و استعداد است که باید در شرایط خاص شکوفا شود.

 

«سام افشار» افزود: در ساخت یک بازی باید به مهم ترین نرم افزارهای مناسب نقاشی دیجیتال، تفاوت ها و تمایزهای تکنیکی نرم افزارهای نقاشی دیجیتال و با توجه به زمینه کاربردی آنها برای اجرای یک نمونه در نرم افزاهای یادشده و دریافت ملموس از نمابرها پرداخته شود.

 

طراح بازی و مدرس دانشگاه توضیح داد: نقاشی دیجیتال به عنوان شاخه ای از هنرهای دیجیتال زمینه وکاربردهای گوناگونی پیدا کرده است.

 

وی یادآورشد که از جلوه های ویژه، پویانمایی و بازی به مثابه شاخه ای از هنرهای زیبا در این حوزه نرم افزارهای مختلفی متناسب با پلتفرم وجود دارند.

 

افشار با بیان اینکه زمینه و طراحی کاراکتر از عوامل مهم تولید یک بازی موفق است، افزود: برای ارایه کاری جذاب و تکنیکی می بایست از خلاقیت و استعداد در طراحی و شناخت دقیق نیاز مخاطب بهره برد.

 

این طراح و بازی ساز استفاده صحیح از الگوهای موجود در طراحی و بهره گیری از تکنیک در جهت اجرای دقیق برای طراحی و کاراکتر سازی را اساسی خواند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار