از نطق شیوای مسئول بسیج تا فضای امنیتی در دانشگاه تهران
حاشیه‌های حضور روحانی در دانشگاه تهران؛
مراسم نمادین بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری در دانشگاه تهران که صبح امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شد با حاشیه‌های جالبی همراه بود.
تعداد نظرات: ۳
عادل
-
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
ممنون از دانشجويان بسيجي و سايرين که مرعوب فضا نمي شوند و هميشه حرف حق را البته با آرامش و منطقي مي زنند.
آقاي رئيس جمهور حتي در نيويورک در سازمان ملل و در جواب خبرنگاران اجنبي هم چندين بار به وضع اقتصاد ايران تاکيد کردند: وقتي دولت را تحويل گرفتم ديدم متاسفانه وضع آنچه فکر مي کرديم بسيار بدتر هست.
به خراب کردن وجه بين المل ما که غربي ها هم بگويند تحريم ها اثر کرد، اين صحبت ها چه اثري دارد؟ البته خيلي محترمانه به دولت قبلي توهين مي کند و مهمتر آنکه به مردم مي گويدحالا حالاها انتظار خوب شدن اوضاع نداشته باشيد و البته اميد هم مي دهند که وقتي بالاخره به اميد مشکلات حداقل کم شد، هرچند 4 سال آينده، بگويند ديديد به قولمان وفا کرديم.
فرزند ايران
-
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
برادر من حق کاملا با شماست، ولي اون کساني که با چشمهاي بسته از اينها طرفداري مي کنند، با هزارتا منطق قوي تر از اين هم قانع نميشن، چون خودشون رو به خواب زدن...
ما فقط نبايد نااميد بشيم
مطهره
-
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
"نبايد در رشد علمي خود را دلخوش به تعداد مقالات کنيم، حتي مقالاتي که با تلاش فراوان تهيه شده است."
خيلي با اين قضيه موافقم.
به نظر من وقت و انرژي دانشجوها و متفکرين اين کشور به جاي اينکه صرف توليد ثروت براي کشور بشه ، صرف نوشتن مقالاتي براي مجلات ISIميشه که تعداد معدودي از اون ها کاربردي هستند.
ارسال نظرات
captcha