پسر همت! تو راست می‌گویی
وبلاگ آقای رئیس جمهور گوشیت رو بردار
پسر همت! سنگینی بار حرفی که به دلت نشسته بود را خواندم، تو راست می‌گویی؛ گویی کسی حرمت شهدا و خانواده‌شان را نمی‌داند، نه شما گول خورده‌اید نه شهدا، گول خور واقعی کسانی هستند که جیفه پست دنیا را به آخرت‌شان باختند.
تعداد نظرات: ۲
بدون نام
-
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من سالها در روزمرگي زندگي گم شده بودم ،اما دوسال پيش همين شهدا من و به خونه خودشون دعوت کردند،اونجا تو شلمچه،فکه،طلاييه...من انگار به دنياي تازه اي وارد مي شدم.زندگيم دگرگون شد در واقع زنده شدم.عشق شهدا به من نيرو و قوت مي دهد و اين تنها دلخوشي زندگي من هست. فکر مي کنم هرکسي اين توفيق را پيدا نمي کند که با شهدا انس بگيرد. اما کسي که به شهدا توهين مي کند خيلي آدم بدبختي است چون اين آدم گم شده است ،هيچ کس احساس نمي کند که اوهم در جامعه هست .براي همين مي خواهد بودن خود را اينگونه اثبات کند اما نمي داند که دارد گور خودش را مي کند.برادرم همت تو به دل نگير.من و همه عاشقان امام حسين اجازه نمي دهيم عطر ياس شهدامون هيچ وقت ازبين بره حتي اگر لازم باشد جانمان را نيز در اين راه از دست مي دهيم.
Robab
-
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
ارزش و اعتبار شهدا بيشتر از اين حرفاست که بخواد کسي بهشون توهين کنه.
در واقع اينجورکسايي فقط اسمشون انسانه وگرنه بويي از انسانيت نبردند که خيلي راحت به خودشون اجازه ميدند به امام وشهدا توهين کنند.بايد باهاشون برخورد جدي بشه.
ارسال نظرات
captcha