روسای جمهور ایران چقدر دارایی دارند؟ + عکس
اعلام اموال روسای جمهور، معاونین، وزرا و اقوام درجه یک آنها، یکی از اصول قانون اساسی است که بر اساس آن مسئولان در برابر این علامت سوال قرار می‌گیرند که «از کجا آورده‌اید؟»
تعداد نظرات: ۹
مسعود
-
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام
ايکاش همه ي روساي جمهور و وزرا و... اين عمل نيکو و پسنديده را انجام ميدادند و ليست اموالشان را به رياست محترم قوه قضاييه و مردم اعلام ميکردند، مخصوصا" اونايي که احمدي نژاد را متهم به دروغگويي کردند.
ايکاش احمدي نژاد 11 روز خانه نشيني نداشت و بيشتر به حرف رهبر و دلسوزان جامعه گوش مي داد و از جريان انحرافي فاصله ميگرفت اون موقع براي تمام ايرانيها اسطوره مي شد، البته خدمات ايشون در عمران و آباداني کشور بي نظيره که ميشه تو مناطق محروم ديد.
من نمبدونم با وجود 8 سال رياست جمهوري احمدي نژاد اين دوره را ميشه دوران سازندگي ناميد و احمدي نژاد را سردار سازندگي يا دوران آقاي هاشمي!!!
yaser
-
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
بخدا زنده باد احمدي نژاد
رضا
-
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
اميدوارم سايرروساي جمهور کشورمان از دکتر احمدي نژاد الگو گرفته و اين سنت زيباي اعلام شفاف اموال خود را انجام دهند.
سيدحامد
-
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
چه خوب ميشد همه روساجمهور و وزيران ومعاونان و....به اين اصل عمل ميکردند.اگر واقعا کارشون درست است پس چرا ليست اموالشان را نمي دهند!!!!احمدي نژاد بهترين رئيس چمهور بود،حرف هاي حضرت اقا در مورد ايشون وپشتکار وکار شبانه روزيشان از يادمان نرفته اي کاش از گروه انحرافي فاصله ميگرفت،اي کاش ميفهميد که يکم از راه مستقيم فاصله يافته.از احمدي نژاد انتظاربيشتر ميرفت احمدي نژاد اسوه بود اگر يکم از گروه انحرافي فاصله ميگرفت.شايد ساير رئيس جمهورها بعضي کارهايي انجام دهند هيچ اعتراضي نشه اما ما احمدي نژاد را يار وياور اقا ميدانستيم و واقعا هم بود به هر حال خدا حفظشون کنه.اي کاش اين نامه رو خودشون ميخوندند.
علي ..
-
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
دمش گرم! جالبه الان که نوبت آقايون مي شه مي گن اينا مسائل فرعيه!
گمنام
-
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
با سلام وزراي کابينه سالمندان دولت يازدهم يابه قول اقاي روحاني دولت تدبيرواميدچه دوست داشته باشن چه نه.وظيفه شونه که هرچقدر اموال دارن روبه قوه قضاييه اعلام کنن.اينايي هم که اعلام نميکنن نکنه ميترسن که لو برن.
گمنام
-
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
قربون اون سيدعلي خامنه اي برم که همه کاراش براي رضاي خداست اينشاالله که هميشه سلامت باشه.اينشاالله
اقا محمد
-
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
چهربطي داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مريدي
-
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
خدا برهرآنچه در زمين و آسمانها و بين آنها است آگاهتر است
ارسال نظرات