به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در بازدید از مرکز اطلاعرسانی و پاسخگویی سازمان تأمیناجتماعی (142) ارتقاء کمی و کیفی عملکرد این مرکز را بسیار ضروری دانست و افزود: سازمان تأمیناجتماعی برای برقراری ارتباط مناسب با جامعه از تمامی ابزارهای ارتباطی ممکن بهرهمند میشوند و در آینده شاهد تحول جدی در حوزه اطلاعرسانی و پاسخگویی تأمیناجتماعی خواهیم بود.
وی ارتباط با 37 میلیون نفر از افراد جامعه که تحتپوشش سازمان تأمیناجتماعی هستند را نیازمند اقدامات اصولی و برنامهریزی مناسب دانست و اظهار داشت: راهاندازی مرکز اطلاعرسانی و پاسخگویی 142 اقدامی مثبت و رو به جلو بوده است، اما شرایط فعلی این مرکز پاسخگوی نیازهای سازمان در حوزه اطلاعرسانی و پاسخگویی نیست.
نوربخش از تهیه پلتفرم نرمافزاری پاسخگویی و اطلاعرسانی تأمیناجتماعی خبر داد و افزود: در این نرمافزار امکان ارتباط با مخاطبان سازمان از طریق فناوریهای جدید ارتباطی، پیشبینی شده است.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی ارتباط دوسویه با بیمهشدگان را اولویت و راهبرد اصلی سازمان تأمیناجتماعی برشمرد و گفت: باید علاوه بر پاسخگویی به خواستهها و مشکلات از نظرات و دیدگاههای مخاطبان نیز بهرهمند شویم و با ارتباط رودررو دغدغههای مردم را در سازمان تأمیناجتماعی پیگیری کنیم.