کد خبر:۲۷۲۰۰۵
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی:

پاسخگویی از مهمترین راهبردهای تأمین‌اجتماعی است

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: برقراری ارتباط صحیح، مؤثر و دوسویه با مخاطبان را از محورهای اصلی فعالیت این سازمان برشمرد و پاسخگویی را از مهمترین راهبردهای تأمین‌اجتماعی دانست.
پاسخگویی از مهمترین راهبردهای تأمین‌اجتماعی است

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از مرکز اطلاع‌رسانی و پاسخگویی سازمان تأمین‌اجتماعی (142) ارتقاء کمی و کیفی عملکرد این مرکز را بسیار ضروری دانست و افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی برای برقراری ارتباط مناسب با جامعه از تمامی ابزارهای ارتباطی ممکن بهره‌مند می‌شوند و در آینده شاهد تحول جدی در حوزه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی تأمین‌اجتماعی خواهیم بود.

 

وی ارتباط با 37 میلیون نفر از افراد جامعه که تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی هستند را نیازمند اقدامات اصولی و برنامه‌ریزی مناسب دانست و اظهار داشت: راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی و پاسخگویی 142 اقدامی مثبت و رو به جلو بوده است، اما شرایط فعلی این مرکز پاسخگوی نیازهای سازمان در حوزه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی نیست.

 

نوربخش از تهیه پلتفرم نرم‌افزاری پاسخگویی و اطلاع‌رسانی تأمین‌اجتماعی خبر داد و افزود: در این نرم‌افزار امکان ارتباط با مخاطبان سازمان از طریق فناوری‌های جدید ارتباطی، پیش‌بینی شده است.

 

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ارتباط دوسویه با بیمه‌شدگان را اولویت و راهبرد اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و گفت: باید علاوه بر پاسخگویی به خواسته‌ها و مشکلات از نظرات و دیدگاه‌های مخاطبان نیز بهره‌مند شویم و با ارتباط رودررو دغدغه‌های مردم را در سازمان تأمین‌اجتماعی پیگیری کنیم.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار