دفه قبليم كه رييس جمهور اومده بود بدتر از اين بود ...
ما كه كارت داشتيم و مجوز ورود با كلي گشتن و حفاظت نتونستيم وارد بشيم و بازم پشت در سالن بوديم
اوباما ميومد انقدر حكومتي نبود فضا !!
کاش ميديديمش):