اعتراض به «سایپا» با طعم «نان بربری»! + عکس
تعداد نظرات: ۴
سايپانيوز
-
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
تصويري اين واقعه منتشر شده، جوابيه ذيل جهت تنوير افكار عمومي و انتشار در جايگاه مناسب در همان صفحه ارسال مي گردد.
جوابيه
" اعتراض مورد اشاره در خبر مربوط به شاكيان يكي از نمايندگي هاي شهر همدان مي باشد كه كلاهبرداران دخيل در اين موضوع دستگير شده اند و پرونده اي در اين خصوص در دادگستري استان همدان تشكيل و در حال پيگيري است.
شركت سايپا به محض اطلاع از اين اتفاق، ضمن همكاري با مالباختگان، در راستاي احقاق حقوق اين افراد به صورت كامل با آن ها و مراجع ذيصلاح همكاري نموده و هيچ گونه كوتاهي مرتكب نشده است، حتي در اين مورد مديريت ارشد سايپا به محض اطلاع از وقوع اين مساله، دستور دعوت از مالباختگان به سايپا جهت كسب اطلاع از وضعيت آن ها و انجام هرگونه اقدامي كه سبب تسريع در پيگيري اين پرونده شود را صادر
رفيق
-
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
آخه مدير محترم دستگيري براي اين بدبختا پول ميشه با اين وضع تورم... تا دادگاه اقدام کنه پولشون برا خريد دوچرخه هم نمي رسه.
کسري ايزدي
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
متاسفانه شرکت سايپا نظارت درست و مستمري روي نمايندگيهاي خود ندارد زيرا از اين قبيل کلاهبرداريها در چند نمايندگي رسمي ديگر سايپا نيز (از قرار مسموع )رخ داده است که اعتبار اين شرکت رو کم کرده از طرفي با توجه به اخذ وثيقه توسط شرکت سايپا از نمايندگيها اين شرکت ميبايست در اسرع وقت ديون مشتريهاي خود را بپردازد و دنبال بهانه تراشي وعده سر خرمن دادن نباشد وگرنه اعتبار خودشو زير سئوال برده چون همه منتظر عمل مثبت سايپا در کوتاه مدت اند.
سايپانيوز
-
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
نمود كه اين كار به انجام رسيد و در حال پيگيري مي باشد، ضمن اين كه سايپا همواره خود را تابع قانون دانسته و منتظر اعلام نظر مراجع قانوني ذيصلاح جهت همكاري هاي بعدي و انجام هرگونه مسئوليتي در خصوص اين موضوع است."
مجتبي نظري
مدير ارتباطات گروه خودروسازي سايپا
ارسال نظرات
captcha