چرا شهادت یک مرد با شهادت دو زن مساوی است؟
شبهه افکنی در احکام مبین اسلام هر چند وقت یک بار با اهداف مختلف از جمله سنجیدن حساسیتهای مذهبی مردم، از سوی جماعت شبهه روشنفکر صورت می‌گیرد.
تعداد نظرات: ۲
بدون نام
-
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ممنونم که شبهه را جواب داديد ولي بدانيد اگر همينطور حرکت انفعالي باشد دشمن داخلي و خارجي جريّ تر ميشود لذا همانطور که رهبري چند وقت قبل با زنان داشتند بايد در مسئل? زن با حالت تهاجمي به فرهنگ غرب حمله کرد نه اينکه منتظر شبهه شويم و بعد دفاع کنيم، بلکه ما بايد در حمله پيشتاز باشيم و بنيان فکري فمنيست ها را بکوبيم
محمد حسين
-
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
سلام
ياد دوران اصلاحات افتادم اون موقع هم حمله به شرع و قوانين الهي وبدتر در مواقعي توهين به موازين ديني داشت به کار روزانه بعضي نشريات تبديل ميشد.
دراين موضوع چند مورد قابل ذکر است.
1- توهين کردن کار افراد بي منطق و نادان است. اما به شخصه با زير سوال بردن منطقي و منصفانه مشکل ندارم.
2- از اونجايي که به قول رهبري معظم نياز است که سطح فکر سياسي عموم بالا بره و نيز اينکه دين اسلام يک دين کامله اين گونه سوالات موجب فعال تر و آبديده تر شدن نيروهاي ارزشي انقلاب اسلامي ميشه که چه بسا امثال شهيد مطهري ديگري پرورش پيدا کنند.
3. يک توصيه برادرانه هم به اين افراد دارم.اميدوارم اين سخنان از روي غرض ورزي نباشه و با علم به نادرستي سخن اين حرف ها رو نزده باشن. چون هرکس با خدا درافتد اساسا ورافتد.
ياحق
ارسال نظرات
captcha