شرایط مناظره «حسن روحانی» با «احمدی‌نژاد» اعلام شد /عذرخواهی هم یکی از شرایط است!
مشاور فرهنگی «حسن روحانی»
حسام الدین آشنا می‌گوید احمدی‌نژاد اول باید از هاشم عذرخواهی کند بعد با «حسن روحانی» وارد مناظره شود!
تعداد نظرات: ۵
جعفر گدآ
-
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
اگر از رنگ زرد بجاي بنفش استفاده ميکردند بيشتر راي جمع ميشد ؟ آن مريضي که ازccu شما خارجش کرديد متاسفانه سقط شد ؟ هر چه خاک آن مرحوم است باقي عمر دولت راستگويان and چماق باشد ؟ و اما مناظره و جواب به سرگرده دولت راستگويان ؟ شما زحمت گشيده به اندازه همان ساعتي که دوست و يار غار شما در صدا و سيما تهمت زد وقت مناظره رزرو کنيد ؟ و اما در رابطه با هلوکاست انصافا بايد وجود داشت تا اين غده سزطاني را به جهانيان نشان داد ؟ که در اين دولت با دوربين هم پيدا نميشود ؟! و اما و اگرهاي ديگر را زمان مشخص ميکند ؟ در آخر اين شعر حافظ را سعي کنيد حفظ کنيد برايتان خوب است ؟.... اي مگس عرصه سيمرغ نه جولان که توست ؟
a.f
-
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
خوبه ماهيت خودشونو و همچنين درصد بيسوادي خودشونو خوب نشون ميدن
احمد
-
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
سلام
شما اگر حرفهاي ايشان رو قبول نداريد چرا توهين ميكنيد
اين مدل رفتار اسلامي نيست
اگر توهين از بچه هاي چپ باشه قابل قبوله چون تفكرشون بر بي منطقيه اما شماها چرا
متاسفانه تفكري كه احمدي ن‍ژاد پياده كرد خيلي دست كمي از چپ نداره و شما داريد دنبال اون تفكر ميريد
فقط بر خط رهبري عمل كنيد
لطفا
امين
-
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
بنده خدا در يافتن جواب سوالي چنين مشکل که شورا،شوراي فرهنگي-ارتباطي شهرداري تهران است يا شهردار تهران-آقاي احمدي نژاد- يک سال وقت گذاشته!!!!!!!!
در ضمن آقاي احمدي نژاد منکر هولوکاست نشدند بلکه گفتند اگر اتفاق نيفتاده که هيچ اما اگر اتفاق افتاده چه کسي آن را به وجود آورده و چه کساني تاوان آن را مي پردازند و هاچ گاه منکر اتفاق افتادن آن نشدند، البته دفاع از حق و حقيقت هميشه هزينه بردار است.
Z
-
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
هولوکاست پاشنه آشيل و تنها دليل بوجود اومدن اسرائيله ، مطرح کردن اون دنيا رو از خواب بيدار ميکنه . الآن اسرائيل بيشتر تحت فشاره که اين 100روزه ايجاد نشده و کار 8 سال قبله . کذب تهمتهاي 88 هم نکنه دادگاهي شدن بعضي هاست که البته امروز و فردا ميشه ؟! يکم فکر کنيد بعد داستان بنويسيد آقاي آشنا ...
ارسال نظرات
captcha